მიმართულება: ფიზიკური მოვლენები
ფიზ.VIII.8. მოსწავლეს
შეუძლია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობები და ერთი აგრეგატული მდგომარეობიდან მეორეში
გადასვლა.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
·
ატარებს ცდებს სხვადასხვა
ნივთიერების სითბურ გაფართოებაზე დასაკვირვებლად, აანალიზებს და გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს;
·
აღწერს ბრიზის წარმოქმნას;
·
ატარებს ცდებს სითბოცვლის
პროცესებზე.
მიმართულება:მეცნიერული
კვლევა-ძიება
კვლ.VIII.1.მოსწავლეს შეუძლია
განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
აყალიბებს
კვლევის მიზანს;
·
გამოთქვამს მოსაზრებას/ვარაუდს;
·
არჩევს მონაცემების მოპოვების
გზებს (მაგ., ცდით,
საველე სამუშაოს ჩატარებით, გამოკითხვით, საკითხის ირგვლივ ლიტერატურის
მოძიებით);
·
არჩევს მონაცემების აღრიცხვის
ფორმებს (ცხრილები, გრაფიკები, სიები, ფოტოები, ჩანაწერები).
კვლ.VIII.2.მოსწავლეს შეუძლია
კვლევითი პროცედურის განხორციელება/ მონაცემების აღრიცხვა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
იყენებს შესაბამის მასალას
ან/და აღჭურვილობას და ატარებს დაგეგმილ ცდას
უსაფრთხოების წესების დაცვით;
·
აწარმოებს დაკვირვებას ან /და გაზომვებს,
აღრიცხავს მონაცემებს;
კვლ.VIII.3.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
იყენებს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიებს თვისებრივი და რაოდენობრივი მონაცემების
წარმოსადგენად.
კვლ.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
აანალიზებს მონაცემებს და გამოიტანს დასკვნებს;
·
ადარებს დასკვნებს
გამოთქმულ ვარაუდს.
No comments:
Post a Comment